Kilka słów wyjaśnienia

Uff, trochę czasu minęło od mojej tutaj obecności, a to dlatego, że zmieniłem miejsce zamieszkania i teraz jestem mieszkańcem - jak to określa mój kolega - jedynej słusznej dzielnicy Krakowa - czyli Nowej Huty. Zmiany związane z przeprowadzką, szukaniem nowej pracy i ogólna aklimatyzacją w nowych realiach życiowej prozy spowodowało, że rzadko na niniejszy blog zaglądałem, za co wszystkich czytających go przepraszam.
Jednak nieobecnośc moja nie powodowała zaprzestania czytania - nałogu przerwać tak łatwo nie można, zwłaszcza, jak sie nie próbuje. Dlatego tez czytałem dużo, ale nie o wszystkim napiszę tutaj, bowiem recenzje ukażą sie odpowiednio:
Na psa urok i Koszmar Stracharza - portal Paradoks.net
Prosiacek 1990 - 2010, Encyklopedia duchów i demonów, Wehrwolf, Jedyne dziecko, Morfium 1/2 - to wszystko ukaże sie w najbliższych nr. Grabarza Polskiego.
Zainteresowanym polecam.

Komentarze