Gwiezdne Wojny - Historie: Łotr 1 - recenzja na portalu Grabarz Polski

Do „Łotra 1” podchodziłem z obawą. Niejako wychowany na „Gwiezdnych Wojnach” zastanawiałem się, czy film kierowany w dużej mierze do nowego pokolenia odbiorców zaserwuje mi to wszystko, za co pokochałem pierwszą trylogię? Z drugiej strony niepokojąco brzmiał zarys fabuły. Znów Gwiazda Śmierci? Serio? Czy już nic nowego nie da się wymyślić w tak wspaniałym, rozbudowanym uniwersum, tylko wracać do wyeksploatowanego już – zdawałoby się, do cna – motywu? „Przebudzenie Mocy” zaostrzyło apetyty, czerpiąc garściami z tego co w „GW” najlepsze i przekuwając w film godny swoich czasów, a jednocześnie składający hołd swoim początkom. A jak wypada na tym tle „Łotr 1”?

o ostatniej odsłonie serii Gwiezdne Wojny, a zarazem pierwszej z cyklu Historie pisze kilka słów na Grabarzu Polskim. Obawiałem się co będzie, a było...
Zresztą, poczytajcie sami.
Zapraszam.

Cała recenzja: TUTAJ






Komentarze