H.P. Lovecraft - Ogar i inne opowiadania - adaptacja i ilustracje Tanabe Gou - recenzja na Grabarzu Polskim

Mało jest komiksów, które potrafią mnie przerazić.
Ale tak na serio: natchnąć mnie tego rodzaju niepokojem i poczuciem grozy, żebym bał się przewrócić stronę. A jednocześnie abym musiał to zrobić, bo niepewność, co się na niej kryje jest jeszcze gorsza… Kiedy usłyszałem, że ktoś zamierza adaptować na komiks opowiadania Lovecrafta… No cóż, miałem nadzieję, że będzie ciekawie, nastrojowo, mrocznie… W końcu to Lovecraft i choć jego twórczość zaczyna wydawać się do cna wyeksploatowana jako medium inspirujące twórców, to jednak komiks który wiernie adaptuje historie kultowego twórcy mógł być dziełem interesującym. Czy taki się okazał w trakcie lektury?

odpowiedź znajdziecie w recenzji komiksu na Grabarzu Polskim.
Zapraszam.

Całość recenzji  TUTAJ


Komentarze