Stefan Darda - Dom na Wyrębach

Wreszcie książka ta doczekała się swojej kolejki. Właśnie zacząłem lekturę i zapowiada się naprawdę dobrze.
Bohater po rozwodzie porzuca miasto i jedzie na lubelska prowincję, do starej chaty na odludziu. I tam się zaczyna. Obok mieszka niesympatyczny sąsiad, który był przed laty podejrzany o morderstwo, a dodatkowo nocami ponura sceneria otoczenia zaczyna działać na wyobraźnię... Nocami naszemu bohaterowi zaczynają zwidywać się różne rzeczy, niepokój narasta, atmosfera leku i osaczenia potęguje się z dnia na dzień...
Naprawdę dobrze się to czyta, a jaki będzie efekt końcowy - zobaczymy

Komentarze

  1. Ja mam książkę w swojej kolekcji i jestem jej bardzo ciekawy, ale pierwszeństwo mają książki od wydawnictw, więc na razie musi poczekać. Ale mnie kusi okładka...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz