Paweł Majka / Radosław Rusnak - Czerwone żniwa - recenzja na portalu Dzika Banda

„Czerwone żniwa”? Widząc okładkę po raz pierwszy, zupełnie nie wiedziałem czego się spodziewać. Z jednej strony Paweł Majka – autor, którego już nauczyłem się brać trochę „ w ciemno” – nie bezkrytycznie, ale ze znacznym kredytem zaufania – a z drugiej Radosław Rusnak, autor dotychczas zupełnie mi nieznany. Co mogło powstać z połączenia sił tej dwójki? Majkowy znak jakości z pewnością na tej książce odcisnął swoje piętno, jednak po lekturze mam wrażenie, że obydwaj twórcy grają tu – każdy sobie – pierwsze skrzypce i nikt tak naprawdę nie zostaje w tyle. I każdy z nich ma do opowiedzenia swoją, trochę niezależną historię.

Jak bierze się za coś Paweł Majka, to można się spodziewać dobrego. Tym razem w duecie - z Radosławem Rusnakiem - zaserwowali ciekawe wojenne uniwersum z alternatywą III wojny światowej. Ja to kupuję.

Całość recenzji: TUTAJ


Za egzemplarz do recenzji dziękuję Wydawnictwu ZNAK

Komentarze